sahailesi Bebeğimin ateşi 38.7 idi. Soğuk uygulamayla en son 37 ye düşürdüm. Şuan sıfır kol zibinls yatıyor üzerine ince muslin bez örttüm. Ateşini kontrol edicem ne kadar süre sonra kıyafet giydireyim
Kadifemsii sahailesi şuan için giydirmeyin ateşinin yükselme ihtimali var inşallah yükselmez ama söylemek isterim doktorum ateşini 38 olarak gördüğünüzde getirin derdi hep
Atesmomm sahailesi enfeksiyon falan olabılır 10 günlük çok küçük atesını kontrol edın sureklı ve mutlaka doktora götürün
Sev16 sahailesi 10 günlük bebek ateş sakıncalı olmasın bence hemen hastaneye gidin normal bi şey olduğunu düşünmüyorum
Aslanpars sahailesi yenidoğan 38 de götürmenizi öneriyorlar hastane enfeksiyonu falan olabilir bence acile götürün
sahailesi Atesmomm şuan 37.5 üstünü giydirmedim. Uyuyor yine de şimdi goturyim mi yoksa sabahı mi bekliyim
Kadifemsii sahailesi devamlı kontrol edin ateşini ölçün yükselirse doktora götürün henüz küçük siz ancak üstünü açarak ateşini düşürmeye çalışırsınız ama ilaç ihtiyacı olabilir . Umarım iyidir çok geçmiş olsun
momelyaduru 10 günlük bebek ateş mi ? Kızım 9 günlüktü yoğun bakıma yattı rsv virüsünden 6 gün kaldık.. 10 günlük bebek ateşli ve evde nasıl duruyorsunuz? Hemen acile gitmeniz gerekiyor