filizmom evet ismini hatırlayamamıştım babyvac. Ben küçük çocuğuma kırkı çıkmadan kullandım çünkü burnu tıkalıydı ve diğerleriyle çok ağlıyordu. Bunu yapınca hiç ağlamıyor ve baya boşaltıyor burnunu. Bu kadar etkili olacağını düşünmemiştim hiç. Büyük kızım da 2,5 yaşındaydı o da kendi tutup kendi yapıyordu. Benim çok işime yaradı hiç düşünmeden alın ne dediğimi anlayacaksınız alınca ☺️