karagozolmez Kızlar merhaba, 5 ayı bitecek bebeğimin ve emziriyorum saçlarımı boyatmam lazım ama hem çok dökülüyor hem de emiyor bebeğim ne yapsam bir süre daha beklesem mi siz nasıl yaptınız ?
uykusuzluklarinanasi karagozolmez 1.5 aylıktı kendim boyadım. hamileykende boyamıştım 2 kere o zamanlarda diplerime değdirmeden yapmıştım. 1.5 aylıkkende tamamen boyadım. sadece o boyayla yaklaşmadım bir de saçımdan uzak tutum kokusunu almasın diye. gül kokan boyadan boyadığım halde. kokuyu almamasına dikkat ederseniz sorun olmaz diye düşünüyorum.
haticeerman karagozolmez bebeğim 2 aylik. Ben gratisin bitkisel boyasi ile evde boyamayı düşünüyorum. Boya yaptığım zaman olmadı sütümü sağar bakarım bi onarmallik görmezsem veririm zaten mama takviyesi de yapıyorum mama veririm diye düşünüyorum.
adeninannesi06 karagozolmez valla normal boya ile boyadım ilk açtım sonra boyadım hiç bir sorun olmadı