cansin92 Deletedmom781 benim 3 aylık 1 haftalıkken başlamıştı ara ara tekrarlıyor şuan da devam ediyor damla kullanıyorum masaj yapıyorum ılık su ile temizliyorum
gezgin_anne 10 gun devlet hastanedinde yattik gecmedi sonra özel hastaneye gittik damla verdi 7 günde geçti damla adı vigomax allah razı olsun doktordan
Deletedmom781 cansin92 ya hergun temizliyorum ama surekli o kdr akinti oluyor ki kirpikleri yapisiyor hirbirne gozunu acamiyor
cansin92 Deletedmom781 masaj yapın gözün çukuruna birde burundan göz altına doğru masaj yapın kaynamış ılık su ile temizleyin masaj yapıp damlasını damlatın biraz uzun zaman alıyor geçmesi ama bu bir sene olurmuş telaş etmeyin
gezgin_anne Deletedmom781 cnm direk göz doktoruna götür hatta imkanın varsa özelde iyi bir doktor bul derim biz devlette yattık geçmedi özelde 5 dakika ne sorunu olduğunu anlayıp ona gore damla yazdı allah razı olsun şimdi biseyimiz yok