6 ayından beri aşırı sinirli şaçlarımı yoluyor istediği o an olmadığı an ağlıyor yere koyuyorum durmuyor kucağımda durmuyor oturtuyorum durmuyor sürekli hareket etmek istiyor artık kollarım koptu kucakta sabit asla durmuyor öne eğiliyor arkaya eğiliyor kendini geriye atıyor zorla uyuyor zorla meme emiyor yatarak çok acıkınca emiyor kafayi yemek üzereyim bu çocuk neden böyle sinirli ve asabi bu böyle mi devam edecek