Selin_ferdi42 sezaryen sonrasi fitik oluşuyo ya benimde ilk sezaryanim sonrasi 3. Ayda bi bel tutuk gibi ağrıli gibi cok kötüydü ne yatabiliyodum ne kalkabiliodum cok zordu 5 ay dayandim belki gecer kremle hapla die emara girdimki fıtik olmuş belimde iğne yazdi onlar cok iyi geldi birde kilo almamaya dikkat et o zaman ağrilarin olur dedi cidden hemen bi 5 kilo 7 kilo alsam agriyo