Kızlar yüz bölgesi lazer epilasyon yaptirip memnun kalan varmi . Eskisinden çok mu çıkıyor yoksa az mı seanslar bittikten sonra ya hep bitermiş yada eskisinden farkli yani tüyler ince azsa daha kalın ve çok cikabiliyormus bana estetisyen böyle söyleyince bende tereddütte kaldm.. siz yaptirdnzmi yüzünüze lazer.memnun musunuz?