Hanımlar oğlum 10 aylık ve şu 3 gecedir sürekli uyanıyor her yarım saatte bir bunu yaşıyoruz.
Ne yaparsam yapayım fayda etmiyor. İlaç verdim odasını havalandırdım üstünü incelttim yok. Uykuya dalamıyor. Önerisi olan var mı ?
Normalde atak dışında asla böyle yapmazdı hatta uykuları da düzenli saatli. Şimdi niye böyle oldu anlamadım 🥲