Bebeğim 2 aylık aslında sma comfort kullanıyoruz ama dar zamanıma denk geldiği için mamasını bulamadık ve hipp aldık hippi severek içiyor gibime geldi. Hipp kullananlar memnun mu acaba yorumlarınız nedir birde gazlı bebeğim için sıkıntı olur mu mama değiştirmek