Desinay Arkadaşlar merhaba, El ayak hastalığı olan var mı bebeğin süreç nasıl? Nasıl geçiyor hangi ilaç fayda ediyor?
BuzluLatte Desinay hayır birden fazla ilaç kullandım. Antibiyotik, ağız içi jeller ve yaralar için kremler. Evet ateş oldu. İlk 4 gün çok kötüydü ağız içi de yaraydi
Desinay BuzluLatte 10 aylık kızım zaten alerjik bebek bide bu başımıza geldi tatilden döndük burun akıntısı ateş Dr götürdüm boğazları şişmiş kızrmıs dedi antibiyotik kullanıyor sonradan döküntüler başladı bugunde daha coğaldı avuç içleri parmakları genital bölgesi kısaca her yeri ağız bölgesi falan.. kuzenimin çoccuguda olmustu ona Dr o kremi vermişti ben daha bu yüzden Dr götürmedim yani
BuzluLatte Desinay hayır götürün. Alerjik diyorsunuz. Doğru tedavi ile çok kolay atlatirsiniz. Geçmiş olsun