Hanımlar iyi geceler
33 aylık kızım son 1 haftadır 3 saat uyuduktan sonra çığlık ile ağlayarak uyanıyor, asla susturamıyoruz, gün içerisinde de gayet normal geçiriyoruz sıkıldığı da oluyor, telefon yok, televizyon da bir çizgi filimi var minika çocukta onu izler biliyorum yani içeriğini , neden böyle oluyor ne yapmam lazım bilemedim, uykusu bölünüyor. Ha gün içerisinde de uyumaz zaten uykusu seven bir çocuk hiç olmadı