27 aylık kızım doğduğundan beri evde olan kedimize şiddet gösteriyo, tekme atıyo etlerini sıkıyo boğazını sıkıyo kuyruğunu çekiyo vuruyo. Yapma kızım etme kızım asla dinlemiyo düzgünce anlatıyoruz yok eşim bir iki kere eline vurdu o da işe yaramadı hiç bi şekilde engel olamıyoruz napıcaz bilmiyorum. Yardım edin sabrım tükenti artık 😩