Kızlar benim cocuk 18 aylik oldu ama uyku düzenimiz tam fiyasko artık günde tek öglen uykusuna düştük. Ennn geç 10-11 uyanir öğlen 15-+16 gibi uyur sonra hergünnn park ve illaki yorucu aktiviteler yaparız çünkü sürekli dışarı çıkmak istiyor ağlıyor ayakkabıları gösterip. E bu çocuk deli gibi koşuyor duṣunu alıyor cogu zaman hergün yikamiyorun ama uyku yok uyku saatini erken alamıyorum 😃 yorulan cocuk hemen uymazmii öyle aktifki mayışsın diye bazen sallıyoruz sonra emzirirken uyutuyorum, memede uyuyor hala. Heee bide enn kötüsü fix uyutugum zaman enn fazla 20 dakikam var …hep aynı asla sekmiyor direkt uyanio meme araniyor emip dalıyor tekrar. Ben eşimle asla bas basa kalamıyorum. Nerde yanlış yapiorum