Merhaba benim bebeğim 9 aylık oldu ve hala hiç şaşmadan yarım saat uyuyor uyanıyor. 25.dk da dürtmeyi 1 hafta denedim hepsinde uyandırmış oldum tekrar döndürmeye çalıştım bazen döndü. Hiç gücüm yok artık o yüzden genelde yanında yatıyorum o zaman uyuyor. Uyku aralığına vs dikkat ediyorum. 9 aydır uyku olmayınca okumadığım yazı, uyku sayfası kalmadı. 2 uykuya düşünce de düzelmedi. Kendi kendine uykuları uzayanlar ne zaman uzadı acaba yazabilir misniz? Bu arada yatakta yatıyoruz yanyana uzun sürüyor ama uyuyor bi süre sonra. Sallamaya çalışsam da yaptırmıyor ağlıyor