Mrvsmt2502 2 sonuçta aynı kan tüpünden bakıldı ben anlayamadım gerçekten bir doktor tanıdığıma attım sonuçları 10 ve altı negatif dedi benim de kafam karıştı hastaneyi arıyorum açmıyor aynı bölüme tekrar 15 gün sonra randevu alabiliyormuşuz 9 gün gecikmem oldu bugün ile birlikte olsa kanda daha yüksek sonuç çıkardı diye düşünüyorum