sakinyasam ben okudum bu kitabı kızım 1 yaş civarı iken. Çoğunlukla aynı şeylerden bahsediyor dönüp dolaşıp ancak bazı yazılarını beğendim. Bebeklerin- çocukların ne kadar çok kelime duyarsa kendini ifade etme konusunda o kadar gelişim göstereceğinden bahsediyordu, mesela elmayı gösterip elma dediniz, yanına kırmızıyı da ekleyin başka şeyler de ekleyin, sıfatları isimleri çoğaltın vs diyordu.