Merhaba arkadaşlar, benim kızım 11,5 aylık olmak üzere ama hala emeklemiyor. Yüz üstü koyduğumda ne kadar ilgisini çekecek aktiviteler yaptırmaya çalışsam da çok kısa sürede sıkılıp ağlamaya başlıyor ben de mecburen kaldırıyorum. Oturmaya 5. Ayda başladı. Neredeyse hiç karın üstü egzersiz yapmadık. Ayakta da destekle duruyor. Yine destekle ileri ayak atıyor ama yürüme gibi olmuyor pek. Aynı durumu yaşayanlar var mı aranızda? Sizce bu durum normal midir?