Bizde bi kaç gün sonra 3 aylık olucaz. Gece uykusuna çok zor geçiyor dün 8.30 tan 10 a kadar dalmasını bekledim. Sonra gece 2 de kalktı emdi bi daha 5 te kalktı, emdi uyudu ama 5 ten sonra hep mıkırdanarak kıvranarak uyuyor yani ben uyuyamıyorum gazı kakası sıkıştırıyor o saatten sonra. Bazen 1 2 gibi o uyanmadan rüya beslenmesi yapıyorum 4 5 gibi uyanıyor o zaman sadece