Kızlar bebeğim 2990 doğdu sonra sarılık falan oldu 2550 ye düştü en son 2ay 3 günlükken ay yani 19 aralıkta 4800 gr dı dün gittim baktım 5 kilo olmuş 20 günde 200 gr anca almış.
16 sında 3 aylık olacak ve 5 kilo çok çon az değil mi sadece anne sütü alıyor.
Ama meme reddi yaşıyorum Bayadır.
Biberonda almıyor sütüm de sağında öyle çok gelmiyor mamaya başlıycsm ama nasıl vericem bilmiyorum randevu aldım günün gelmesini bekliyorum.
Zaten alt ast değerleri de yüksek karaciğer ile ilgili çok üzgünüm