evas08 Teşekkür ederim evet 3 aylık oğlum geçen hafta cumartesi günü rota aşısını yaptırdım ağır gelmesin diye perşembe günü de bexsero menenjit aşısını yaptırdım hemşire eve gider gitmez calpol ver dedi ateşin çıkmasını bekleme dedi 6 saatte bir veriliyormuş 14:50’de verdim akşam 23’10’da ateşi 37.7’e kadar yükseldi normalde 38.5 olmadan vermem ama çok huysuzlandı ağrısı vardı sanırım o yüzden bir kere daha verdim ertesi güne çok şükür bir şey kalmadı