20 aylık kızım var yaklaşık bir aydır pişiği var ve devam ediyor tam geçiyor diyorum ertesi gün tekrar başlıyor ve inanılmaz derecede bir pişik doktorumuz mantar olduğunu söyledi tedavi uyguladık geçti şimdi de bu pişik çıktı ne yapmam lazım tamamen geçmesi için ? Hametan ve Travazol kullanıyorum şu an