kezban_keles34 Yaza girmeden almıştım oğluma aslında normal giydiği numara ama ayakları tombik olduğu için olmadı. 100 TL
Uzayyy kezban_keles34 ay çok tatlı. Oğlum 24 giyiyor ama 😔 markası ne bende almak isterim de aynı modelden . Size de iyi satışlar dilerim