Sedef221024 kızım 7 aylık koydum 11 aylıktı yurutecte ev kazası oluyor diye korkuttu bir arkadaşım halıya takılıp düşüyor diye sonra beni korku aldı ve bir daha bindirmek istemedim yürüme arkadaşı aldım 3 ay sonra onunla yürüdü korktuğum için kullanmadım açıkçası yürüdüğü için değil 😞 yurutece ilk koydugumda hemen adım dahi atmadı tabiki yazas yavaş 1 2 haftada çözdü olayı kesfetti ve sonra girmediği delik kalmadı 🤭 çok hızlı gidiyordu o yüzden halıya takılıp düşer diye korktum