Oğlum bugün koşarken ayağı takıldı düşüp kafasini peteğe çarptı. Kafasının sağ arka tarafında şişlik oldu. Doktora götürdük tomografi çekildi şükür ki temiz ama doktor riskli bölge de sabaha kadar basinda nobet tutun dedi. Nöbet tutmak kolay ama içim rahatlamıyor bir türlü. Daha önce böyle durum yaşayan oldu mu? Tecrubelerinizi paylaşılmasını? Biraz rahatlamaya ihtiyacım var