Sevgili anneler ben dogum yaptigimdan beri yani yaklasik oglumu dogurdugumdada 6 ay adet gormedim sonra kizima hamile kalip ondada adet gormedim suan kizim 2 yasini doldurucak yaklasik 3 yildir goremiyorum doktora gittim sol yumurtalikta kist var dedi ve tarlusal adet sokturucu ilaci yazdi 6 gun kullandim 3 ile 7 gun icinde adetin gelir dedi tabi ilaci kullanirkende kanamam oldu hafif hafif ama 8 gun oldu hala gelmedi kanamam kullanan ve bu durumu yasanlar varsa bana yazabilirmi acaba 😊