K2C2 1 yalından sonra menenjit aşısı yatırmaya karar verdik. Nimenrix-14.ay bexero15-17-27 olarak 3 doz. Biz nimenrixi yaptırdık beceronun ilk dozunu yaptıracağız. Aklıma takılan şu an öğrendim bir tanıdığım bexeronun ilk dozu ve nimenrix aynı anda yapılmış acaba hangisi doğru
sek_kahve K2C2 aynı anda olmak zorunda değil. Mesela ben 18 aylıkken nimenrix’i yaptırdım. 3 yaş 10 aylıklar, bexseroyu henüz yaptırmadım, 2 hafta sonra yaptırıcam 🤷
cevriyeee K2C2 evet bexsora ve nimenrixs aynı anda oluyor bende 1 yaşından sonra yaptırdım ama hangi aylarda olduğunu unuttum açıkçası 2 aşının toplam dozu 5 doz oluyor yani Birtanesi 2 doz birtanesi 3 doz oluyor
kimbumadam K2C2 Doktorumuz tek doz gitmeyi uygun gördü 7 ve 9 da bexsero yaptırdık 12 de son doz Ardından nimenrixe geçicez Bexsero ilk doz ateş ve huzursuzluk yaptı iyi ki tek doz olmuşuz 🙏🏼
suheyla92 K2C2 bizim doktorumuz rotarix nimenrix bexero ucunu de ayni anda onerdi. Dozları da su sekilde olacak nimenrix ve bexero 3, 5 ve 13.aylarda olacak rotarix ise 3.ve 5.aylarda yazdigi kağıdı da ekliyorum gorsel olarak belki isinize yarar
K2C2 cevriyeee bize doktorumuz nimenrixi tek doz 14.ay bexeroyu 15-17-27 olarak 3 doz yabi toplam 4 doz yazdı ki iki tane doktora gösterdim
cevriyeee K2C2 oda oluyor her doktorun görüşü farklı sonuçta 4 doz aşı olucak koruyuculuğu güçlü oluyor
K2C2 kimbumadam sizin de toplam 4 doz sanırım becero 3 nimenrix 1 doz ama nümenrix hiç ateş falan yapmıyor biz nimenrixi yaptırdık bexero ilk doz yaptıracağız
Heymissbon K2C2 ayni anda yapilmak zorunda degil istenilen zamanda yapilir menenjit asilari.. doğru takvim hazirlamis doktor sorun yok