agitmoms eşim tek çalışıyor 1.5 aylık bebeğimiz var devlette doğum yaptım mahvoldum para olsa bende istemez miydim özelde doğurmak bebeğin kontrolleri o bu derken dikişlerimle hep tek başına yollarda gidiyorum eşim mecbur çalışıyor bize bakmak için izinde alamaz sürekli zaten normal izni bile 2 haftada bir 30 bin alıyor asgari olsa hiç yetmez kiradayız Rabbim herkesin yardımcısı olsun bende hep düşünüyorum bu evden çıkarsalar ne yaparız diye o kadar masraf