agitmoms yemin ederim ki öyle
Bizde pandemi de borç borç borç
Eşim şehir dışında çalışıyordi biz Adıyaman da kaldık
Adıyamanli Değilim ama eşim Adıyamanlı
Deprem oldu şimdi Memleketimdeyim
Ama
-
-
Hep eksilerdeyiz
Tam biraz nefes alcaz derken de bunda taşınma çıktı
Zehir oldu herşey
İnsanlar da ne Allah korkusu ne merhamet kalmış
Aralık ayında
Sözleşme yaptık
Emlakçı demiş ki eşime
Otomatik sözleşme oluyor imzaya gerek yok
Eşimde şehir dışında demiş gelince yinede imza olsun emlakçı gerek yok yok demiş
Şimdi çık dediler bir iki hafta içinde hemde
Neymiş tayin çıkmış
Yav hiç mi merhamet yok yaa
Madem tayin istediniz deseydiniz
Sözleşme olmazdı ya oda yalandan
Bu kadar mı olur insanlık kalmamış
Küçük şehirde nerden bulacaz birden ev
Yemin ederim ki bjr haftadir ağlıyorum
Mahvoldum mahvoldum ev yok
Çıksak 100 bin lazım
Biz Napcaz çocuğum küçücük
Gücüm tükendi bitti
Hergun dua ediyorum Rabbime hergun cahillik yapmayım diye