bsrsvr Ev 25 derece gösteriyor bebeğe kısa kollu üst uzun pijama giydirdim üstünü örtsem mi cam açsam mı ne yapsam bilemiyorum siz ne yapıyorsunuz
zeyneperll bsrsvr uzun kollu giydirip üzerini çok fazla ortmeyin derim ben bebekler sabit durmaz uyurken soğuk almasın
Milkmama bsrsvr ben Bursa’da yaşıyorum geceleri dışarısı 13 derece civarı evin içi 23-24 derece 1 tog uyku tulumu giydiriyorum içinde sadece çıtçıtlı body
linam008 Şuan ev 25.5 derece kızımda askılı zıbın üstünde yarım kollu tişört altında şort cam biraz açık o şekildeyiz üstünü de sadece karnını örtüyorum
Gul-42 bsrsvr bayramda ıstanbula gelecegız gorumceme valla konya ısınmadı bardaktan bosalır gıbı yagmur yagıyor
kimbumadam bsrsvr eh işte ince pijama ideal Aynı bizde de :) Bizim ev gündüz hamam gece serin oluyor şardonlu alt üst giydiriyorum şuan üstünü örtmüyorum
kimbumadam bsrsvr İstanbul :) kontrol ediyorum sürekli gögüsten enseden normal sıcaklıkta hep bir kaç cam açık yatıyoruz zaten serin oluyor
moms3 bsrsvr bizim de 25 derece ben çıtçıtlı atlet üstüne yarım kollu zıbın altına ise ince pijama altı giydiriyorum sadece karnını örtüyorum benim de kafam hep karışıyor valla