Bugün akşam bebeğime ağlama krizi tuttu. Gaz sancısı yok gibiydi uykusu vardı ama uyumadı uykusuzluktan huysuzdu. Sonra kayınvalidem götürdü eltime vermiş onda uyumuş. Genelde eltimde sakinleşiyor o kucağında gezdiriyor rahatlıyor bu durum beni üzdü 😞 beni sevmiyor mu ya da ben yetemiyorum herhalde 😞kayınvalidem de kesin diyordur annesini sevmiyor