dkare Benzer durumda olanlar lütfen deneyimlerinizi paylaşın bebeğim meme reddi yaşıyor ben de sütümü sağarak veriyorum o kısır döngüye girdik mastit olmadan bu sağım/emzirmeyi nasıl azaltıp bitirebilirim tecrübelerinizi yazarsanız çok sevinirim
Mrvsmt2502 dkare günde kaç sağım yağıyorsanız yavaş yavaş azaltın mesela 6 ysa 5 sağın 3 4 gün sonra 4 sağın bir kaç gün sonra 3 sağın öyle öyle
Gul-42 dkare valla ılac kullandım ben hıc bıtmedı destınox adı 12 saat arayla attım ıkı tanede kestı dırek yanı
dkare Mrvsmt2502 peki kaç dakika sağım yapmalıyım normalde 15 dk bazen memeyi iyice rahatlatana kadar sağım yapıyorum mastit tekrarlar diye korkuyorum ondan memeyi tamamen boşaltıyorum
Mrvsmt2502 dkare tamamen boşaltmayın meme işi arz talep meselesi tamamen boşaltınca yine beyine süt üreteceği mesajı veriliyor. Dk yı da azaltın kademeli olarak. Aile hekiminen prolaktin düşürücü ilaç isteyebilrsiniz birde
dkare Gul-42 Peki göğüslerinizde şişkinlik vs oldu mu ya da şöyle sorayım göğsünüzde kalan süte ne oldu hemen bitmez herhalde göğüste kalan süt
Gul-42 dkare bıttı süt üretimi durunca bitti anlatamam sana dünyanın en büyükkk acısı yok boyle bır acı yemın ederım sezeryan diş agrısı yanında halt etmış öleyım dedım ya bu acı benı öldurecek dedım
dkare Gul-42 anladım çok geçmiş olsun size de çok teşekkür ederim yorum yazdığınız yardımcı olduğunuz için 😊