KonudanBagimsiz bende oğlumu tam 3 yaşında göndermeyi düşünüyorum kreşe. Evde sıkıldığını fark ediyorum ve tabiki benden de 😅 kreşin nesi kötü olabilir ki. Akranlarıyla vakit geçirecek, etkinlik yapacak, serbest zaman dilimlerinde enerjisini atacak düzenli beslenecek, bir takım beceriler edinecek ve sizle yapışık olmadığı için geçireceğiniz zaman da daha kaliteli olacak. Çoğu zaman bizler de verimsiz olabiliyoruz canımız istemiyor oynamak etkinlik yapmak vs. İnsanız çünkü. Kreş çok faydalı bu açıdan da. Çalışmıyorsanız yarı zamanlı kesinlikle göndermenizi öneririm.