KonudanBagimsiz tam gün değil ama ,yarım gün verebilirsiniz oğlum 3 yaşında yarım gün verdim.Kışın 2.dönem de yani sabahları zaten çok erken kalkardı kahvaltı ettirip kreşe bırakıyorum öğlende alıyorum kreş çıkışı parka götürüyorum sonra eve geliyoruz yemek oyun derken akşam oluyor onun içinde iyi oluyor yani tam gün fazla gelir, sıkılır sizi özler uyuyormu öğlen hala bilmiyorum,benimki uyuyor bu sebeplede tam gün vermek istemedim kıyamadım Eylül ayı itibarı ile’de tam gün göndercem