Mrb kizlar 11 aylik kizim var ek gida asla sevmiyor gunde 2-3 kes anne sutu aliyor ek gidaya 6 aydan basladik ozaman iyi basladi 2 hafta sonra yememeye basladi agzini acmiyordu ogunden bugune 11 ayina kadar asla yemiyordu kan tahlili falan yaptirdim siksik hepsi iyi cikti vitaminler takviyeler aldik ama yinede agzini acmiyor acsa bile kasigin ucundan aliyor 1-2 kasik sonra kafasini kaciriyor kasiga eliye vuruyordu bende siringayla verdim meyve puresini corbalari blenderden gecirip siringayla veriyorum 😖7.700 gramdi 2 hafta once aniden 2 gun gemeye basladi kasikla sonra yine ayni durum yemedi bende siringayla verdim simdide siringayla yiyo 8.300 gram oldu siringaya alisicakmi sizce ne yapabilirim nasil kasikla yedirebilirim😖 kendi eliyle yemeyi seviyor ama cok az yiyor corba falan yediremiyorum