Hndsmom Arkadaşlar uzaktan tanıdığım bir gençten delikanlıyı ailesi dün sabah uyandırmaya çalışmışlar ama uyandıramamışlar. Şu an yoğun bakımdaymış ve doktorlar bir şey bulamamışlar. Eli kolu hareket ediyormuş. Bu vakte kadar da sadece 1 kere gözünü açmış sonra hiç konuşmadan uykuya devam etmiş. Yani hiç çevreden duyan var mıdır epilepsi felan olabilir mi? Ya da ne olabilir ? Düşün düşün kafayı yedim çok da efendi mert biriydi. Ailesi perişan halde zaten. Allahım tüm hastalara şifa versin
Marianne Hndsmom ben de bir kere kesintisiz 52 saat uyumuştum. Ergenlik döneminde 15-16 yaştı sanırım. Uyandığımda geceydi, meğerse 3 gün geçmiş. Dedemin arkadaşı doktordu, onu çağırmışlar, uyuyor demiş. Bir şey olmadı.
Marsila Hndsmom çok geçmiş olsun beyin tomografi ya da mr çekilse belki beyinle ilgilidir ya da madde kullanımı aklıma bunlar geldi
lceLady Hndsmom Madde bile kullanmıs olsa böyle olamazdı diye düşünüyorum Eski eşim kullanırdı hiç görmedim duymadım acıkcası Aklıma gelen şu var sadece Acaba kalp kriz mi geçirdi ya beyin kanaması gibi bişey mi oldu ki şoka girdi yada vucud kaldıramadı sanırım tahlilerden sonra cıkar umarım iyiye varır bizide haber edin lütfen
Hndsmom [silindi] hiç bilmiyorum inanın hiç de aklıma gelmedi. Madde kullanımı bu şekilde uzun uyku hali yapıyor mu acaba
ArdisinAnnesi Kafa içi bir lezyon,kanama veya tıkanıklık,kardiyak bir hadise ,toksik madde vs birçok koma sebebi olabilir
Hndsmom ArdisinAnnesi peki bunlardan biri veya birileri herhangi bir hasar ya da ölüme sebebiyet verebilir mi?
[silindi] Hndsmom bi akrabamizin oglunuda bu sekilde uyandiramamislardi sonra madde kullandigi ortaya cikmisti acaba buda oyle biseymidirki diye geldi aklima
bittercikolata__ Hndsmom olabiliyor canım. Abimden biliyorum malesef bazen ne içiyor bilmiyorum 2 gün asla uyumuyor ne gece ne gündüz bazen de başka bişey içiyor o zaman da akşamdan diğer akşama kadar uyanmadan uyuyor madde krizine bile girmiş olabilir inşaAllah anlarlar ne olduğunu ve inşaAllah maddeden dolayı değildir
Hndsmom Marsila Allah razı olsun renkli mr çekilmiş ama sonucu daha çıkmamış sanırım. Peki madde kullanımı bu kadar derin uyku yapıyor mu acaba ? Ya da hangi tetkiklerde çıkıyor ki
Sarcem Hndsmom madde kullanımı uyku yapar söyle yapar metanfetaminden dolayı günlerce uyumaz uyumaz madde kullanmadığında ise günlerdir uyumadığı için çok derin bir uyku olur. Ama madde kullanımı olduğunu sanmam kan idrar testlerinde hemen çıkar madde kullanıp kullanmadığı. Kesinlikle bişinir di madde olsa
dilberhala1 mraakyuz21 Etkisi geçince leş gibi uyuyorlar yakından bir tanıdığım bağımlıydı allah düşmanıma vermesin böyle bir illeti evlatlarımızı korusun böyle şeylerden.. Eşi çok zor şeyler yaşadı keza aileside
Hndsmom lceLady tabii ki haber ederim canım ben de dört gözle ve şaşkınlıkla bekliyorum ilk kez böyle bir şeyle karşılaşıyorum. Allah’a şükür ne yakın ne uzak çevremde madde kullanan olmayınca inan ki semptomlarını da bilmiyorum. Tabi inşallah değildir. Haberdar ederim sizi de çok teşekkürler
Lazerlimunafik Hndsmom Kullanmış olduğu her hangi bir zararlı madde var mı!? Aklıma ilk bu geldi yani sağlık sorunu yok ise. Gerçi kanında vs olsa çıkar. Teşhis vs konulmuş mu? Bayılma desek kısa süre olur kendine gelir.
Hndsmom Lazerlimunafik valla canım hiç bilen yok ben de uzaktan tanıyorum. Ama daha önce bir kere bayılmış birkaç sene önce sonrasında çok iyiymiş. Hatta evlenmeyi düşünüyordu dediler. Muhtemelen yine beyinle alakalı sanırım
Lazerlimunafik Hndsmom Allâh ailesine kavuştursun sağ salim. Doktor illaki teşhis koyar Çok geçmiş olsun