Merhaba hanımlar 8.5 aylık kızım da vajınal yapışıklık var mıs endokrin doktoruna gıtmıstık çocuk cerrahına yonlendırdı bızı doktor açtı elıyle biraz kan aktı çok degıl ıslak mendılden olduğunu söylediler pamuk kullanmam gerekiyor muş bu şekilde başına gelen var mı aynısı mı yapıldı youtube da video da doktorun bırıısı de cerrahı ıslem yaptırmayın diyor yaptırmakla ıyı mı ettım kotu mu bılmıyorum