Kızlar bebeğim tüm gün ağlıyor.
Oto koltuğuna oturmuyor, mama sandalyesine oturmuyor, duşa girince çıkmıyor ağlıyor. 19.ayda başladı böyle olmaya. Kafayı yicem sadece benim çocuğum mu böyle ? Çok mutsuz kendisine vuruyor, yerlere atıyor. Dışarı çıkartmıyor bizi çıktığımız gibi pişman oluyorum. Nolur bizde öyleyiz desin biri 😭😭😭 hele istediği bişeye hayır diyim aman Allahım ortalığı yıkar