Kızlar merhaba, perianal fistül teşhisi kondu bugün bana 😐 kesinlikle ameliyat olman gerek kendi başına iyilesmez aksine daha da kötüleşir dedi doktor . Komplike hal almadan erkenden düşünüp gel ameliyat edelim dedi ama çok korkuyorum. Bu ameliyati olan var mı hiç aranızda . ? Dikiş falan atılmıyormus bu fıstul olan alan ordan çıkarılıyor ve yaranın kendi kendine kapanması bekleniyormus . Yaranın kapanması bir kaç ayı bulabilir dedi doktor . Kıl dönmesi gibi bir ameliyat demek ki yani