Feyzosunannesi
Ödül ceza yöntemi , kendinizden mahrum bırakmanız , tüm pedegogların asla yapmamamız gerekiyor diye söylediği bir şey , o daha çocuk , eve yeni kardeş gelmiş , dünyası değişmiş , onun açısından bakarsanız çok ama çok zor bir durum, siz böyle yaptıkça kardeşine de düşman olur, çünkü o geldikten sonra sizi kaybetmiş gibi davranmışsın o böyle düz anlar, eğer bi kural koymak istiyorsanız evdeki herkes için geçerli olmalı ve bu konuda net olmalısınız , hayır kelimesini çok nadir kullanmalısınız ki gerçekten kıymeti olsun , size vurması doğru bir davranış değil , çocuk yapma vurma , canımı acıtıyorsun , bunları söyledikçe daha çok yapar, zaten canınız acısın diye yapıyor. Size vurmasını istemiyor musunuz. Bana vuramazsın diyeceksiniz. Vurma lütfen demek bile ona insiyatif bırakmak demek oluyor. Bana vurmana izin vermiyorum. Şuan seni öfkeli görüyorum istersen beraber 10 a kadar sayalım , diyip öfkesini hafifletmeniz lazım. Sonra sarılarak bitirmelisiniz her krizi . Siz onu yalnız bıraktığınız zaman onu aslında bilmediği duygularla yalnız bırakmış oluyorsunuz. Bir şeye öfkeleniyor ve bunu nasıl çözümleyeceğini bilemiyor. Saygısızlık yapma dediğiniz zaman etiketliyorsunuz çocuğu, ben tüm davranışlarınızı yanlış buldum açıkçası, şuan bebeğiniz olduğu için illaki yorgunsunuz ama kızınız da çocuk daha 4 yıldır hayatta ,eve yeni biri gelmiş, sizin uyku düzeniniz bir anda nasıl değiştiyse onun da hayatı değişti. Özellikle öncesinde gününüz nasıl geçiyorsa hemen hemen öyle geçirmeye özen gösterin. Sizin bu davranışlarınızla kardeş kıskançlığını aşırı derece de artırırsınız. Uzman Melike gürbüz var , ondan Online eğitim almanızı tavsiye ederim. Benim kızım 3 yaşında oğlum 1 yaşında . Biz kardeş bağını kurma sürecini çok olumlu ve güzel ilerlettik. Çok şey araştırdım okudum dinledim , çok uzmanla görüştüm . Sürecin en başından beri. Çünkü güzel bağ kurmalarını istedim. Kızımı da en hafif derecede etkilesin istedim. Çünkü benim için onun hisleri çok kıymetli her zaman.Biraz sabır ve doğru davranış istiyor sadece. Duygularını tanımlayan ve çözümleyebilen bir birey olması için lütfen özen gösterin . Yoksa ilerde ergenlik döneminde bu günlere dönmek için herşeyini vermeyi dileyebilirsiniz. Sormak istediğiniz birşey varsa yardımcı olmak isterim. Biraz sabır ve sakinlik lütfen. Sizin yükünüz şuan x2. Yetersizlik hissine kapılmayın. Üstesinden gelirsiniz 😌