cmag cebec iniş ve kalkışta kesinlkle emzirin ya da emzik verin onun dışında hoşlarına gidiyor senin ki büyük birde zorluk yaşacağını sanmam
ffulya cebec iniş ve kalkışta emzirin kulakları basınçtan etkilenmesin, uçağa mümkün olduğunca geç binin, oyalayıcı oyuncaklarını alın, yemeyi sevdiği şeyleri verin muz vs
cekikveannesi cebec bnmki de öyleydi ama uyku çok gelince uyudu uçak kalkarken meme verdim uyudu inince uyandı 9 aylıkken Rize’ ye Bodruma gittim çok kolay oldu
cebec Goktugmom_ bence 3 ay daha kolay olur büyüdükçe algıları artıyor her tarafla ilgilenmek istiyorlar
Iremylcnkya07 cebec tabi emzik iniş kalkışta basınç yapmaz emerse ben inerlen kalkarken hem emzik vermiştim telefonuma müzik indirdim biraz izlettim mecburen çünkü kısıtlı alanın oluyor çocuk haliyke anne kucağında oturmaktan sıkılıyor etrafa saldırıyo ya da çığlık atıyo ağlıyo 🫠
aslananne27 cebec 8 aylık mış eğer pütürlü ye alıstıysa atıştırmalıkları al yanına sevdıgı oyuncağını al 😊
Ssude cebec mümkün olduğu kadar eşyalarını güzel ayarla. Ben ilk yaptığım aktarmalı uçak yolculuğunda o kadar eşya almışım ki yanıma sadece taşımakta zorlandım. Kanguru kullanmakta çok rahat oluyor. Oyuncakları çok önemli en sevdiği oyuncaklarını alabilirsin. Uçuşlar uzunsa emzirme yastığı da çok rahat oluyor.
ArdisinAnnesi Geçen sene 4aylıkken binmiştik inerken ve kalkarken emzirmiştim sonra kucağımda uyumuştu çok rahattı.Ama şimdi yine bineceğiz çok korkuyorum ben de burda bekleyeyim sjsjsjsjs travel sistem bebek arabasını beklemek de ayrı işkence 🙄
Ssude cebec Ülkeden ülkeye değişiyor ama Türkiye’de mesela uçağın kapısında bırakıyorsun burada yaşadığım ülkede direk bagaj teslimde bırakmak zorundasın
fatmaktoprakci cebec uçağın merdiven altına katlayıp bırakıyorsun. Adana inişimde merdiven altına getirmişlerdi ama İzmir’de ayrı araç ile getirdiler . Uçaktan inişte sorun aracı nerden alıyoruz yardımcı oluyorlar
ArdisinAnnesi cebec Valiz gibi aldılar biniş kartı verilirken sonra valiz almada bekledik ve en son geldi
Birdunyabircennetannesi cebec Check-in yaptırırken bebek arabasını belirtin Uçağa girerken sizden alıyorlar İndiğiniz zamanda da veriyorlar
cebec ArdisinAnnesi ama uçağın girişinde alıyolar diyorlar travel de olsa hatta herkes öyle video alıyor sizin arabayı neden almadılar acaba
ArdisinAnnesi cebec Ay pardon evet siz diyince hatırladım orda kart yerinde poşet verdiler sonra girişte aldılar .biz iki kapıdan da geçerken tak çıkar yaptığımız için bir an kafam gitti kapıda aldılar kendimiz poşetledik verdik dönğste de çok bekledik diye hafızama yanlış kaydetmişim 😅