Merhaba hanımlar,
Çok moralim bozuk ve çok stresliyim kızım 2 aylık bi kaç gündür hapşuruyordu bende tozdan sandım her zamanki gibi iki gündür öksürüyordu fakat genzine tükürük kaçtı sandım tükürüğü bol bol köpürtüyodu bugün burnunu temizledikten sonra hırıltılı nefes almaya başladı bende korktum ve doktora götürdüm sonuç olarak boğazında enfeksiyon var kızarmış dedi ciğerinede yeni inmiş dedi hava tedavisi uyguladı nebülüzatörle bir iğne yaptı bronşları açılsın diye ev için macrol verdi bide hava verdi nebülüzatörle diyeceğim o ki başına gelen var mı çok korkuyorum çok stresliyim iştahım kesildi düşünceden kimseye dokundurtmuyoruz bi babasıyla ben öpüyoruz sanırım bizden geçti bizde hasta değiliz anlamadım😔😔