Kızlar burası bir anne bebek platformu olmasına rağmen bebek ile ilgili şeyler karı koca kavgası ve kaynana postları kadar rağbet görmüyor. Benim gibi dertli olanlar gelin dökün içinizi. Mesela benim odam şu an 26,4 derece asla serinlemiyor ve kızım omzuma yapışık şekilde uyuyor tam iki saatdır 5 kez yerine koydum 5 kez de geri kalktı. Huni takıp gezmeme ramak kaldı. Sucuk gibi oldum bende o da