nazartoprak Kardeşimin bebeği 24 haftalık olmuş doktor bebeğin kalbinde parlaklık var birde beyninarkasında 8 ml boşluk var demiş kalbi için pek bir şey dememiş ama beyni için bi kaç şey söylemiş amniyon sıvısı alınmalı yada nist diye bi test yapması gerek falan kardeşim 2 li 3 lğ teste girmedi bu arada diyorki o ara doktor söyleyince üzüldüm stoktan ne dediğini bile anlamdım şimdi kendime geldim ne demek yani boşluk olunca ne oluyor bilgisi olan yardımcı olabilir mi
nazartoprak Manternal santral nedeniyle görüntüleme ileri derce SUBOPTİMALDİR YAPILAN USG DE CM 8,7 VE KALP EKOJEN ODAK İZLENMESİ ÜZERİNE HASTAYA NİPT TESTİ ÖNERİLDİ VE PRENATAL TANI TESTİ HAKKINDA BILGİ VERİLDİ böyle bir şey yazılmış