prens63 Sedef221024 kötü nıyetlı demedim kı ben merak ettim hangı fırma dıye herseyı böyle yanlıs anlarsan ooo geçmiş olsun bebıse
Sedef221024 prens63 bebeğimle bu konunun ne alakası var şuan ayrıca bende sana kötü bir şey dememişim
prens63 Sedef221024 sen hıc yazılanı anlamıyorsun ya da ne yazdığını unutuyorsun demussın ya bebegım diş çıkarıyor ugrasıyorum dıye bende gecmıs olsun dedim ayyyy neyse
Sedef221024 prens63 buradaki kaoslara çok gördüğüm için yanlış anlıyor olabilirim kusura bakma teşekkür ederim