Aynurik ben kışın 2.5 tog kullandım ilkbaharda 1 tog kullanıyorum yaz için 0,5 tog aldım genelde 2,5 tog ve 0,5 tog alınır ona göre içine giydiği pijamasını inceltir ya da kalınlaştırırsınız. Marka veremem ben yurtdışındayım ama LCW nin güzel diye okumuştum