baroayse Oğlum 3.5 yaşında cişini söylüyor ama tuvalete gittiğimizde bir kaç damla kaçırmış oluyor, bu normal mi?kaslarında bı sorun mu var acaba
Hamburgerr baroayse o zaman 5 ay olmuş, normal bence 6 ay falan benim kızımda yetişene kadar ıslatıyordu
baroayse Hamburgerr şuan 40 aylık aslında tam 3.5 değil, normal o zaman, içim rahatladı teşekkür ederim