Sarikuzumalp deli_bir_hatun Kol kırılır yel içinde kalır bardak kırılır göz içinde kalır 😂😂😂 kızzz için de kalmış göz 😂😂 sen o bardağı şöyle duvara bi çarpıttır ve 3 kez gözü olanın gözü çıksın de heh işte o zaman çıkacak 😂😂😂