Funda_yakut Bebeğim 16 aylık üstünü örttürmüyor siz yazın nasıl uyutuyorsunuz uyku tulumu kullanıyor musunuz ? Bana bi akıl verin 🤣
CaninannesiCemre Funda_yakut 17 aylığız sıcaklrda sadece ince pijama veya daha da sıcak olduğunda zıbınla yatırcam üstüne de ince pike örterim🙏
Alfa_Mom Funda_yakut evin içi 26 derece şortlu pijama giyip uyutuyorum üstünü kapamadan kapattığım an uyanıyor çünkü üşüse uyumazdı diye düşünüyorum
Mnli Funda_yakut bizim ev şuan 24 ince pijamayla yatıyor ikisi de biri 10 aylık örtünmez ikisi de doğduklarından beri
Funda_yakut CaninannesiCemre Bizimki üstünü açıyor işte o yüzden örtemiyorum yani atıyor üstünden örtüyü
Funda_yakut EbruBoluKaya Sadece zıbın az değil mi ya biz bile pike bile olsa örtüyoruz üstümüzü o aylarda benim yanımda uyuyordu üstünü açsa bile örtüyordum ama şuan ayrı çok acıyo üstünü
Funda_yakut nazlii1_ İşte ben örtemiyorum üstünden atıyor normal pijama mı aşsam yoksa yazlık uyku tulumumu daha iyi bilemedim
Funda_yakut Alfa_Mom Ya ben üstümü örtmeden uyuyamam yaz kış öyle şortlu uyutursam içim rahat etmiyor üşür diye kuruntu yapıyorum hep 🤣 nasıl yatırıcam bilemiyorum yazlık uyku tulumumu alsam yoksa alt uzun üst kısa kollu pijama takımı mı bilemiyorum
EbruBoluKaya Funda_yakut bizimle yatıyor bizimkide örttürmüyor kesinlikle üstünü sıcak oluyor zaten yüzüstü yatmayı çok seviyor 1 aydır zıbınla yatıyoruz şükür bir sıkıntı yaşamadık bebekten bebeğe değişir tabi bu durum doğduğundan beri çok sıcağa alıştırmadım ben o yüzden de olabilir
ozummm Funda_yakut 20 derece uyku tulumu giydiriyorum ben bile pike olmadan üşüyorsam düşün bebek zibinla yatabilir mi doktorlar sizin giydiginizin 1 fazlasını giydirin bebeklere der
suheyla92 Funda_yakut 0.5 tog uyku tulumlari var ondan alin ben de ortuyorum bi bakiyorum acmis. İncecik penyeden torba kundak var onu giydiriyorum ben de aklim kalmiyo
Alfa_Mom Funda_yakut koz bende öyleyim sıcaktan kavrulsam yine de üstümde bir örtü ile uyurum ama oğlum uyumuyor bende sürekli vücuduna elliyorum soğuk mu diye şortla yatmasına rağmen tinede terliyor 🤦🏼♀️
Funda_yakut ozummm Bende öyle dedim zaten sadece zıbınla yatıramam zaten içim rahat etmiyor ama nasıl giydirsem bilemiyorum
sonbezbukucu kısa kollu, bez kombini ile uyutuyorm😅 iyice dalınca incecik muslin örtüyorum. gecede ben uyumadan önce ince uzun pijama giydirip pikesini örtüyorum.
Funda_yakut ozummm Ben kışın 1.6 tog giydirdim ev sıcaktı ama işte üstünü örtemediğim için yazın nasıl giydirsem bilemiyorum 1 toglara bakıcam
Syds Ev 23 derece uzun kollu pijama üzerine ince battaniye örtüyorum gece duruma göre üzerindeki örtüyü ince kalin değiştiriyorum. Kendime göre ayarlıyorum ben üşüyorsam ona göre yani 😄
Funda_yakut EbruBoluKaya Evet benim oğlumda yüzüstü uyuyor yani çokda deli yattığı için üstünde bişey kalmıyor 🤣