Kizlar doğumum çok zor ve dikişli olmuştu, doğumu asistan yaptırmıştı ve sonrasında ebelerin dikişleri hiç iyi olmamış dediğini duymuştum ama o can acısı ile umrumda o an olmamıştı. Şuan beni çok rahatsız ediyor o kısım neredeyse yok gibi, bunu devlet Hastanesi’ne gitsem kadın doğuma herhangi bir müdahale yapilirmi veya bu durumda olan başka anneler varmı neler yapılabilir