Mrb hanımlar bugün acile götürdüm oğlumu ondan servise çıktım nöbetçi doktora rica minnet 22 aylik oğlumun dil bagi var mı yok mu diye baktırdım, sonuç var dedi oğlumun babababa der bazen anne der bilinçsiz bilincli dede der su der abisi oğuz ooo der ameliyat yaptıran sonrasında çocuğu konuşmaya başlayan var mı hangi doktora gittiniz merak ediyorum tecrübesi olanlar yazabilir mi